niedziela, 3 lipca 2011

Metka xD

Po: Teraz wyglądasz jak człowiek :D Odrobina błyszczyk,delikatne pasemka i włala xD Niema za co ;*
Przed : Co to za mina?Jesteś moją kuzynką więc...Mogę po tb pojechać xD Co to za mina ? Masz świetny błyszczyk a go nie użyłaś! Nie wybaczę Ci tego! :D I oczy jakbyś była niewyspana ! A tak wyglądasz po:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz